poniedziałek, 18 marca 2013

SKLEP PERMAN cuda i cudeńka dla charakteryzatorów

 Nie mogłam się powstrzymać, żeby wam nie napisać o sklepie , w którym od wielu lat kupuje kosmetyki do charakteryzacji i wizażu... Jest nim sklep PERMAN...

Panią Hanię (jedną z właścicieli) poznałam dawno temu , kiedy to musiałam regularnie zaopatrywać się w bardziej profesjonalne kosmetyki...
Jest to sklep z duszą , mieści się w jednej z warszawskich kamienic (no można to też nazwać starym blokiem ;) ) wchodząc do niego miło się zaskoczycie, gdyż jedna część wygląda jak pracownia charakteryzatorska - special effects ba! Wygląda tak bo to jest pracownia..;)  a po drugiej stronie wchodzimy do pokoju zapełnionego kosmetykami...




Jeśli nie wiecie co jest na topie , lub co do czego służy, Pani Hania wam wszystko wytłumaczy i wspaniale doradzi.. wiem to z własnego doświadczenia... byłam tam tego dnia po zakupy dla siebie , ale ze względu na to, że miałam ze sobą kamerę i aparat postanowiłam zapytać pani Hani czy mogę innym pokazać to magiczne miejsce.. krótki materiał możecie zobaczyć niebawem na moim kanale na YT
tutaj .




Adres do sklepu internetowego tutaj KLIK

Ja wchodząc tam , najchętniej wyszła bym z każdym kolorem cienia, różu i każdym rodzajem pudru czy pokładu .. zawsze ciekawią mnie nowości, produkty do efektów specjalnych, to miejsce to raj dla charakteryzatorów lub wizażystów, chociaż bywam tam teraz rzadko , bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie ze względu na atmosferę tam panującą... jeśli jesteście z Warszawy, lub chociaż jesteście tam przejazdem -> zachęcam was do odwiedzenia tego miejsca .. miłą ciekawostką było dowiedzieć się, że właściciele znają się osobiście z właścicielami marki Ben Neye... znajdująca się w sklepie ściana pamiątkowych zdjęć z różnych spotkań i imprez mówi sama za siebie ...  czy warto tam zajrzeć... jeśli jesteś osobą , która na widok sztucznej krwi cieszy się jak dziecko.. to miejsce dla ciebie.. jeśli nie... to i tak warto tam zajrzeć bo dostaniesz tam kosmetyki, które są stosowane przez najbardziej znanych make up artist-ów na świecie :))) 

Adres sklepu... 
"PERMAN Sklep"
ul.Puławska 26 lok 2 (1piętro)
02-512 Warszawa

4 komentarze:

  1. no kochana w koncu wrocilas na bloga :D witamy spowrotem :) uwielbiam cie ogladac te twoje filmiki odglosy itp sa mega :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, szkoda że Warszawa tak daleko, jednak sklep internetowy już zapisuję w zakładkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, mam nadzieję, że wysyłają poza granice Polandii :) Sklep z pewnością odwiedzę podczas następnego pobytu w kraju!
    PS - chciałabym Cię nominować do Liebster Blog Award :) Listę pytań znjdziesz tutaj.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że sklep tak daleko chętnie bym odwiedziła:(
    zapraszam do mnie http://majlena-fashion.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń