poniedziałek, 10 września 2012

ZDOBYCZE Z "ŁORSOŁ JUTUB MITING"

W poprzednim poście pokazałam wam z kim miałam okazję się spotkać na "ŁORSOŁ JUTUB MITING" ... 
w tym natomiast pokarzę co dostałam na tym spotkaniu ... 
generalnie z Polski przywiozłam sporo kosmetyków ( jedne z wymianek z dwoma dziewczynami, jedne które były nagrodą w konkursie , kolejne które kupiłam, jeszcze inne które dostałam na imieniny oraz te które dostałam na "łorsoł jutub miting" ) całe szczęście , że do Polski pojechałam samochodem , gdyż samolotem by mi się nie udało zabrać wszystkiego na jeden raz...

Zaraz po spotkaniu jechałam na mazury , więc sporo kosmetyków miałam okazję od razu przetestować... kiedy wypakowałam wszystko z auta by zrobić na miejscu małą sesję mnie więcej wyglądało to tak ...


 jedną z rzeczy , która spodobała mi się najbardziej jest pokrowiec na komórkę z nazwą mojego kanału... Uszyła go Kasia z BeautifulThings klik


Bransoletka jest ze sklepu "Topaz". Jeden sklep jest w Pułtusku w Domu Polonii w recepcji, a drugi w Serocku w Hotelu Exploris. Każda z nas dostała inny kolor.. mi trafił się taki...
  
Biżuteria handmade - zrobiona przez Natajkę ,wspaniałą artystkę która robi przepyszną biżu .. Każda z nas dostała goferki na uszy i list miłosny w butelce... klik


a ten pierścionek zrobiła własnoręcznie TheOleskaaa... tutaj możecie zobaczyć jak się go robi.. klik

Zawieszka od PaniGrafik. Kolejna artystka , która tworzy cuda i cudeńka ... klik

zegarek firmy STAMPS. klik Niestety jest na rzemyku... dla mnie jest to mało funkcjonalny sposób noszenia zegarka.. szkoda , że nie dostałyśmy wersji na pasku.. bo swoja drogą jest bardzo oryginalny...

 pędzelki z firmy HAKURO klik
 
Paletka Sleek Original i błyszczyk od http://www.urodomania.com/

 Zestaw Bourjois klik

 zestaw ESSENCE klik

 Błyszczyk z firmy BENEFIT klik

3 sypkie cienie z EVERYDAY MINERALS  klik


Błyszczyk i 2 próbki baz rozświetlających z ROUGE BUNNY ROUGE klik


Pudełko GLOSSYBOX przygotowane specjalnie dla nas na spotkanie... bardzo duuużo fajnych kosmetyków się w nim znalazło ..klik

Pudełko SHINYBOX klik

 Fantastycznie pachnące kosmetyki z firmy ORGANIQUE COSMETICS klik

Bronzer i samoopalacz z FAKE BAKE klik
 
Nowość z serii Natural & Care : Zestaw kosmetyków z firmy FA klik
 
Nowość z firmy Veet : ciepły wosk w żelu 
 
Krem do rąk, olejek do masażu  oraz próbka mydła w kostce od 
The Secret Soap Store klik
 
Balsam i mydełko  z  MYDLARNI ŚW. FRANCISZKA  klik

krem do rąk L'Occitane klik

zestaw LA ROCHE-POSAY :  mała woda termalna (świetna do torebki),
 płyn micelarny oraz próbka balsamu do ciała...klik 

krem SPF 50+ oraz duża woda termalna z AVENE klik

kosmetyki do stylizacji włosów od firmy Negozio klik

olejek do włosów z firmy MATRIX


maska do twarzy z firmy BEAUTY FACE klik

mydełko grejpfrut i limonka
 
a na deser 2 pyszne łyżeczki z czekoladą do rozpuszczenia w mleku
klik 


Jak widzicie zostałyśmy hojnie obdarowane.. i teraz pozostaje docenić ten dar i się nim delektować... ja uciekam do testowania nowych zdobyczy ... a tymczasem życzę wam miłego dnia...
Kari
 

3 komentarze:

  1. ooohhhhhh..... to żeś sie nadźwigała pewnie... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masa rzeczy, świetnych prduktów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale duzo rzeczy, a do tego bardzo fajnych;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń