środa, 15 lutego 2012

relaks dla ciała i dla ducha ...


Dzień spędziłam na porządkowaniu moich przeróżnych miejsc , w których znajdują się produkty kosmetyczne itp… natknęłam się całkiem zapomnianą torbę z LUSHa ..w której odkryłam kilka skarbów , których jeszcze nie wykorzystałam… postanowiłam powyjmować je z papierowych paczuszek  i przełożyć do jednego naczynka..w końcu widzę co mam..

 Mieszkając z czterema flatmate-ami  nie często mam okazję zrelaksować się w wannie.. bo dość często któremuś chce się siusiu lub kupkę…  hmmm… 
..ale siedząc dziś samotnie (gdyż mój narzeczony cieszy się urokami polskiego śniegu;P ) wpadłam na pomysł , że takie domowe Spa da mi nutkę rozkoszy przed zaśnięciem.. i rozgrzeje mnie trochę ( bo znów kaloryfery nie działają i w domu lodówka).. tak więc postawiłam dziś na „SEX BOMB”.. 
Jest to jedna z tych „zmysłowych”  bomb z Lusha.. Szałwia, jaśmin i ylang ylang, wkomponowane w klasyczną bazę piżma... No i jeszczcze mleko sojowe.. mmmm...


Wizualnie jest to coś co cieszy oko  .. pierwsze zanurzenie bombki w wannie pełnej gorącej wody , uwalnia z niej nieziemski zapach i różowy kolor… woda się zabarwia z każdą minutą coraz intensywniej… po jakimś czasie na powierzchni różowej magicznej cieczy unosi się przesłodki kwiatuszek..  który początkowo maleńki, pod wpływem wody pęcznieje.. i pływa sobie niczym lilia na jeziorze… coś wspaniałego…



Po kąpieli przyszedł czas na wsmarowanie w siebie kolejnej porcji przyjemności ;) wiedziałam, że kilkukrotnie używane wcześniej „Strawberry Feels Forever” dopełni moment relaksacji ciała… zmiażdżone kawałki truskawek i kwiat hibiskusa to tylko część tego co kryje się w tym różowym truskawkowym Massage Bar..


 Jak dla mnie pachnie ono białą czekoladą z lodami owocowymi… mmm.. aż się chce już lata.. w sumie za białą czekoladą nie przepadam.. ale sam zapach ma w sobie coś szczególnego.. dzięki tym drobnym zabiegom czuję się bardzo zrelaksowana fizycznie i psychicznie.. mmm.. szkoda tylko , że to co dobre szybko się kończy… albo raczej… szybko znika rozpuszczone w wannie ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz