sobota, 3 marca 2012

zdobycze kosmetyczne ostatnich miesięcy..

Jak zwykle mam syndrom chomika..zbieractwo przejawia się u mnie w zapasach kosmetycznych, które często długo muszą czekać, żeby zostały wykończone do denka.. czemu?? bo zazwyczaj otwieram kilka maseł, kilka kremów na raz i potem nie wiem , który najsampierw zużyć.. więc..tym razem nagromadziłam trochę produktów do włosków.. jedne wygrałam ,jedne dostałam .. inne kupiłam... więcej na ten temat : 




z firmy PAT&RUB dostałam do przetestowania :
^ szampon i odżywka do włosów rudych i kasztanowych,
^ maska regenerująca (odżywienie, wzmocnienie,nawilżenie -kuracja dla włosów zniszczonych ),
^ scrub cukrowy (rozgrzewający -cynamon, imbir, goździk, szałwia),
  natomiast produkty , które zakupiłam z firmy PAT&RUB to :
^ olejek do ciała ( rozgrzewający -cynamon, imbir, goździk, szałwia),
^ masło do ciała (relaksujące- trawa cytrynowa i kokos)
^ home spa- stymulujący piling do ciała (z soli, cukru,olei i olejków)...
 produkty , które wygrałam w konkursie :
*L'Biotica -BIOVAX : Intensywnie regenerująca maseczka (odbudowa osłabionych włosów+proteiny mleczne) , serum wzmacniające A+E, dwufazowa odżywka bez spłukiwania (odbudowa osłabionych włosów+proteiny mleczne)
  zakupione dzięki mojej mamie w Rossmanie :
*oliwka pielęgnacyjna HIPP
 *olejki Alterra : Granat i awokado, brzoza i pomarańcza, migdały i papaja..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz